javascript"> Emily

pondelok 27. novembra 2017




Ahoj všetkým, ktorí tu zablúdia.

    Prezerám si fotografie a pri niektorých na mňa prichádza nostalgia. 
    Pečenie ešte v roku 2015, keď som sa vrátila z UK, starala som sa o vnučku a teraz je dcéra aj s vnúčatkami na Slovensku. 
    Stále hovorili, že tam zostanú, je tam veľa pracovných príležitostí, ale situácia sa zmenila a ja mám radosť, že sú tu "doma". 
    Detičky si už zvykli, páči sa im u nás na vidieku, máme velikánsku záhradu 23 árov, takže sa môžu do sýtosti vyšantiť.   
    Aj keď teraz je všade blato, stále prší, verím, že sa postupne všetko upraví a bude to aj oku lahodiť.
     Na tohtoročné pečenie sa teším, určite sa zapoja aj vnúčatá a to bude určite  zaujímavejšie, ale hlavne veselšie.








... drobná výšivka na označenie medu ...




Emily


6 komentárov :

  1. Výšivka včelky na označení medu se mi moc líbí. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Emilko to je radost, že jsi s vnoučátkami. Určitě si s nimi užíváš kazdé volné chvilky. Krásně jsi nafotila svoje první pečení a ta vyšívané včelička je kouzelná. Přeji ti krásnou první adventní neděli. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emily, ależ u Ciebie pysznie, te wszystkie ciasteczka wyglądają niezwykle smakowicie :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dlho som nemohla tvoj blog otvoriť, dnes len tak nahodou že či sa niečo nezmenilo a otvorilo ho. Fotky nádhrne, z dcérky sa tešiš, poznam to aj moja sa vrátila a som šťastná :-) Včelička na mede nemá chybu, to si vyšívala ty? Krásny advent prajem a pohodu s rodinkou.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovedaťOdstrániť