javascript"> Emily : Blížia sa Vianoce

sobota 28. novembra 2015

Blížia sa Vianoce



Ahojte,
   
chcem sa vám všetkým poďakovať za skvelé komentáre k predchádzajúcemu príspevku. Urobili ste mi veľkú radosť a nakopli ďalej. Niekedy mám chuť prestať s blogovaním najmä kvôli problémom s PC, ale potom opäť "ožijem" a som tu s novým elánom.

    Blížia sa Vianoce, a pomaličky začíname pripravovať vianočné ozdoby a dekorácie. Mám ich veľa, ale trh je tak nadopovaný rôznym sortimentom, že veľmi ťažko bojujem s nutkaním nakupovať stále niečo nové.

... tieto sú staré asi dva roky, ale nebola príležitosť, keďže vlani boli uprednostnené prevažne červené ozdoby ...



... sú nádherné a narábam s nimi opatrne ...






... cukríky zo skla ... skôr mi príde, že sú vytvorené z ľadu ...





... opäť nádhera ... 




... koník s darčekmi, veľmi sa mi páčil, už ho mám asi 5 rokov, v pozadí vyšívaný vtáčik, už si ani nepamätám, kedy som ho vyšívala ...

... nevedela som im odolať ... 

... sú kúpené z internetového obchodíka, ale videla som ich aj v KF ...






... aj tieto sú nové, na obrázku sa zdali byť menšie, ale sú to riadne obry, asi 10 cm ...

... vytvárajú príjemnú atmosféru ...

... moje lásky, dcéra a vnúčatká ...

 Začiatok novembra bol radostný, keďže sme sa konečne stretli s dcérou a jej rodinkou. Vnúčatká rastú, ako z vody. Malý Janík čerstvo po krste.  

So srdečným pozdravom a prianím krásneho, ale najmä spokojného predvianočného času

Emily







20 komentárov :

  1. Ależ piękne te bombki, niesamowicie ozdobne i dekoracyjne. Cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oih, kuinka kauniita joulupalloja..so lovely<3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. So nice to see your Christmas decoration treasures and it´s always so tempting to buy something new again. Nice picture of your daughter and children!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emily, to jsou krásné dekorace, ale nejhezčí je přece jenom pohled na spokojenou a šťastnou rodinu, klidné adventní dny přeji,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bombki są prześliczne, reszta dekoracji też :)
    pozdrawiam

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Emilko,jsem moc ráda,že jsi tu! .Ozdoby máš nádherné,hezčí už nemůže být:-) Dcerka a vnoučátka jedna radost!V sobotu jsme také měli křtiny,jsem moc ráda :-)Osmé vnouče je už Boží....Tak krásný advent...Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Beautiful Christmas decorations!
    Have a lovely Advent time!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emily, tie ozdoby su prekrasne...krasny advent aj Tebe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emily, máš to skutočne nádherné!
    A krásna mladá rodinka, verím, že sa veľmi tešíš s nimi!
    Som rada, že si tu opäť!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emily, nevzdávaj to- aj ja sa jedujem s počítačom, ale ježiško mi prinesie nový laptop :) Ozdôbky máš nádherné, niektoré sú hotové skvosty. Ešte som také ani nevidela. Krásny prvoadventný večer :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Emilko, tvé dekorace jsou vždy něco mimořádného, máš cit a vkus a pak to je nádhera dívat se.
    A dcera s dětmi, chápu, že to je velká radost a láska...
    Měj hezké adventní dny, moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Emily,
    máš přenádherné vánoční ozdoby a dekorace !
    U nás to letos bude nejvíce o těch nerozbytných - Šíma už se zapojuje do vánčních příprav ;-)
    Moc a moc děkuji za tvoji návštěvu u mě na blogu a milý komentář !
    I tobě a všem tvým blízkým přeji krásný adventní čas !

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Emilko maš veľký cit k k jemnej kráse. Tvoje dekoracie sú absolútne super. Máš nádhernu dcérku a vnúčatka...Pozdravujem a želám pekný advent.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Emily, krásny adventný čas ti prajem a aj celej rodinke. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. You have such a beautiful aesthetic! What a lovely blog!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milá Emilko, děkuji ti za tvoji milou návštěvu. I tobě přeji krásný a klidný adventní čas. Ozdoby jsou krásné, moc se mi líbí, navozují staré časy, které mám ráda.
    Hezký večer Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Emilko, musím říct nádhera, Ty baňky jsou fantastický. Svítící koule jsou moc pěkný.
    Vnoučata, to je radost.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Emilko, musím říct nádhera, Ty baňky jsou fantastický. Svítící koule jsou moc pěkný.
    Vnoučata, to je radost.

    OdpovedaťOdstrániť