javascript"> Emily : Citrónovo – kokosové crinkles

pondelok 9. februára 2015

Citrónovo – kokosové crinkles




          Ahojte, chcela som vyskúšať recept na Citrónovo – kokosové crinkles, ktoré sú na blogu  u Helenky.
        Helenka vo svojom recepte použila limetku, ale ja som ju nemala, tak som použila citrón. Ostatné suroviny sú podľa receptu. Piekla som asi o 3 minútky dlhšie a už sú trošku viac pripečené. Piekla som ich večer. Keď po vychladnutí som pár ochutnala boli pre mňa dosť sladké, ale ráno už boli trošku tvrdšie a sladkosť sa vstrebala, boli akurát.
       Vyskúšané, budú sa piecť častejšie, sú totiž rýchle na prípravu a hlavne chutné.



A ešte niekoľko momentiek s tulipánmi. Robia radosť takmer na každom blogu.




So srdečným pozdravom
Emily


18 komentárov :

  1. Krásné barvičky tulipánú.Recept zkusím.Moc hezké dny přeje Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to veľmi chutne a chrumkavo :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Mončika, vyskúšaj, možno aj Vám zachutia, hlavne rýchlo ich pripravíš.
      Emily

      Odstrániť
  3. Emilko, tak to jsem moc ráda, že ti sušenky chutnají, máš je moc hezké!
    Stejně jako to zátiší s tulipány...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Helenka, rada čerpám inšpirácie aj u Teba, aj z iných blogov, či netu. Kvety milujem, len keby vydržali dlhšie vo váze.
      Emily

      Odstrániť
  4. Ahoj Emily. No fakt sú tie sušienky veľmi fotogenické :):):).Vyskúšam. Tulipány krásne. Aj ten tanierik ma upútal. Zdravím. :) Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Dani. Ten tanierik nie je vlastne tanierik, je to malý podnos s mištičkou, niekedy vyfotím celý.
      Emily

      Odstrániť
  5. Emily, sušenky jsem také vyzkoušela, dělala jsem je na školní jarmark, jsou vynikající a tobě se moc povedly, s tulipány pro mě platí to slůvko takmer, protože řezané květiny nekupuji, ani je nestříhám doma na zahradě, mě je jich tak nějak líto, hezký den,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Marcelinka, kvety sú určené na to, aby nám robili radosť svojou krásou a vôňou. Je mi tiež ľúto, ale aj v záhrade majú svoju životnosť.
      Emily

      Odstrániť
  6. Pááni, ty jsou k nakousnutí .... připečené se mi nezdají, jsou přesně takové, jak je mám ráda:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Ajka, chutné boli aj tak. Keď sa piekli, tak mi vtom zazvonil telefón a trošku som sa pozabudla. ;-))
      Emily

      Odstrániť
  7. Ahoj Emilko, sušenky vypadají nádherně, jen se do nich zakousnout. Píši si a určitě někdy zkusím.

    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Iva, vyskúšaj, sú dobre, len na druhý deň ich treba vložiť do nejakej nádoby alebo hneď po vychladnutí.
      Emily

      Odstrániť
  8. Emilko sušenky opravdu lákají k nakousnutí :o) asi budu muset vyzkoušet...
    no a ty tulipánky---to je nádhera --- krásná jarní nálada :o)
    Měj se hezky....Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Martia, skús a už si ich zamiluješ. Kvety milujem, robia mi radosť po celý rok.
      Emily

      Odstrániť
  9. Paaani Emilko, tie sa ti ale podarili, aj ja som ich už skúšala. Perfektné fotky. Nádherne tulipány, to kreslo je renovované alebo nové?... Ahoooj, pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki Mery. Kreslo je staré, teda v pôvodnom stave, kúpila som ho pre manžela.
      Emily

      Odstrániť