javascript"> Emily : Vianočný nádych

nedeľa 7. decembra 2014

Vianočný nádych

Ahojte,

mala som pripravený úplne iný text, ale nakoniec iba tak krátko.
    Trochu aj od nás - prípravy na Vianoce.

.. chcela som vyskúšať nový obrus, čerstvo vybalený ...


... srdiečko je z Anglicka, keby chcel niekto vypátrať zdroj ...

... a je velikánske asi tak 15 x 15 cm ...

... na venci je použitá brezová kôra a hodila sa mi tam aj sviečka s dekórom kôry stromu ešte z minulého roku ...

... tu som dala inú sviečku, aj táto sa celkom hodí k tomuto vencu ...

... doviezla som si odtiaľ veľa vecí, aj tento nádherný podnos ...

...  plnené marhule na ňom krásne vyniknú ...
    (plnka je z vareného kuracieho mäsa z polievky, trochu kyslej smotany, majolky, dochutená soľou a koreninami podľa chuti)







So srdečným pozdravom
Emily



10 komentárov :

  1. Emilko, tohle mi chybělo - tvůj vybraný vkus, cit pro detaily a nádherně nafocené dobrůtky...
    Krása!
    Moc zdravím a pohodové dny přeji,Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná příprava .... a samé dobroty:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wooou krásne fotky a ten podnos absolútny skvost... aaaach mňam marhuľky :-) Pozdravujem ťa a maj krásne dni.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásnu výzdobu, ale mne sa najviac páči ten biely obrus s háčkovanou krajkou :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Emily, srdíčko je krásné i Tvůj věnec. Pokojný advent. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko to je nádhera ♥ měj krásný a pohodový adventní čas...Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Emilko,jsem unešena,nádherná výzdoba.A ten tác s broskvičkami...mňam...To srdíčko náhodou mám také ,je nádherné,hlavně večer,když je šero....Svítí na cestu všem lidem dobré vůle...abychom se měli rádí.Máme ho obě:-) moc zdraví a krásný advent přeje Dája.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Emilko ty už máš doma skutečně Vánoce. Jak jsi si to krásně nazdobila. Podnos je neobvyklý, takový jsem ještě neviděla a moc se mi líbí.
    Hezký večer Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emily, to srdicko je nadherne! A moc me zaujal jak tac tak to na nem. Copak je v tech broskvickach? Krasny vecer, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emily, krásná výzdoba ..... moc mě zaujaly světýlka na větvičce ve váze, tak krásné jsem ještě nikde neviděla .... přeji ti krásný zbyteček čtvrté adventní neděle ...........♥♥♥...........Marki

    OdpovedaťOdstrániť