javascript"> Emily : Vianočné všeličo

štvrtok 18. decembra 2014

Vianočné všeličo



    Ahojte,

opäť niekoľko predvianočných  postrehov.

... odraz v starom zrkadle ...



... fialovú som ešte nemala a táto bola iba jedna,  myslím, že jej je u mňa lepšie ...



... sklenené cukríky, ako vianočné ozdoby na stromček ...



... porcelánové domčeky mám už dlhšie, ten plechový som kúpila nedávno ...



... krásne, ako naozajstné ...



... svietnik som dostala, chcem ho pretrieť na bielo s patinou, ešte sa rozhodujem ... 



So srdečným pozdravom a prianím krásneho adventu
Emily

9 komentárov :

  1. Emili moc krásné.Nádherné vánoce přeji.Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilly, krásna vianočná atmosféra a sklenené cukríky sú ako čerešnička ... vidím ich prvýkrát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Emilko, moc se mi líbí tvoje ozdoby, domečky vypadají fakt skvěle, hezké předvánoční dny,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásná atmosféra u tebe doma Emilko! Krásné dekorace.
    Ten svícen je nádherný už teď!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne ozdôbky ale tie domčeky nemajú chybu...sú rozkošne fakt ako ozajstné :-) Krásne adventne dni prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emily, krasne se ti to tu zrcadli. A domecky jsou kouzelne. Krasny zbytk adventnich dnu, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emily, krásné dekorace a fotky! Krásné Vánoce a do nového roku jen to nejlepší! ♥ M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. PŘEJI KOUZELNÉ VÁNOCE A PŘÍJEMNÉ SVÁTEČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť