javascript"> Emily : Tulipány

sobota 8. februára 2014

Tulipány

Ahojte,

kvety mi robia radosť po celý rok. Teraz sú takmer v každom HM a aj v malých kvetinárstvach a dajú sa kúpiť za lacnejší peniaz, ako v čase nedávno minulom. Svojou nežnou krásou mi stále odoženú pochmúrne myšlienky. 

... tulipány biele a ružové, práve donesené z obchodu ...

... v kuchyni na okne ...

... menila som vodu, tak som sa s nimi  trošku pomaznala ...


.....

... teraz si pomyslíte, že mi asi šibe, ale nebojte sa,  nezbláznila som sa (vďaka Bohu), ale dcéra ma poprosila, aby som pre ňu vložila niekoľko postrehov od nás počas vianočných sviatkov ...  (žije v Anglicku)

... dostala som krásny svietnik, tak som si ho takto naaranžovala ...
... prestreté na sviatočný stôl, podobne bolo aj na Silvestra ...

... obrúsok som skladala, skladala, až mi napadla takáto verzia, flitre sú zo svadobnej torty (všetko odkladám) ...

... krásny svietnik, môže slúžiť po celý rok ...

... veľká lucerna v predsieni ...

... posledné zvyšky vianočného pečiva ...


... sviečky vlastnoručne dozdobené ...



... darčeky pre Peťa a Ľudku ...

... rozsvietený stromček, živá jedlička ...

... na tomto stolíku mal byť pôvodne stromček, no bol by veľmi vysoko, tak som ho využila takto ...



So srdečným pozdravom

Emily
































17 komentárov :

  1. Krásně nafoceno ! A ty nádherné dekorace ! Taková pohoda, klid a útulnost čiší z těch vánočních obrázků ! Tulipánky jsou krásné, škoda jen, že nevydrží déle...mi se vždycky hned otevřou, i když nějak extra teplo doma nemáme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Milly, ďakujem krásne. Tulipány po týždni odkvitli, ale svoj účel splnili a to je hlavné.
      Emily

      Odstrániť
  2. Ahoj mamka moja zlata :) nadherne fotky!!! Nadherny blog!!
    Aj ja mam velmi rada zive kvety po cely rok :) tulipany su nadherne a krasne si si ich naaranzovala a nafotila :)
    Dakujem, ze si sem dala aj fotky z Vianoc :) krasne dekoracie, krasne horiace sviecky, vsetko ste mali doma naozaj krasne! :)) lubim Ta!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Ti krásne, moja. Viem, že teraz nemáš veľa času pri malej Emilke.
    S láskou mamuľka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, sledujem, že máš tulipány tej istej farby ako ja. Fotky máš nádherné aj dekorácie na nich:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Diki Mončika, teší ma, že sa Ti u nás páči.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Emilko, moc děkuji za zastavení na mém bločku. Strašně dlouho jsem nemohla na Tvůj bloček. A ejhle...už to funguje...konečně je to v pořádku. Fotečky máš moc krásné...tulipánky jsem už doma dlouho neměla...jsou tak krásné a mají moc hezkou barvičku. Hned jak mi bude dobře udělám si radost :o) Právě bojuji s chřipkou...už týden a né se ji zbavit. Je to jak zlý sen :o( mám tolik objednávek na šití...přeji Ti jen to nejlepší a ať je brzy lépe...brzké uzdravení. Moc moc zdravím, Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emilko, tulipány mám moc ráda a ty tvoje jsou krásné. Fotky s vánoční atmosférou jsou také moc milé.
    IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Emilko,tak ráda jsem se procházela s Tebou Vánočními fotečkami,měla jsi vše překrásné.Anglii miluji je to nádherná zem a miluji,že si váží tradic a majestátní krásy jejich tradic,je to vidět všude....Tulipánky jsou nádherné,jako květinářka jsem jejich stopek propichovala jehlou pod květem a vydržely mi moc dlouho.Tak si to užij ,moc zdraví Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Emilko chci Ti ještě napsat,že tvůj blog se mi zobrazuje nějak opožděně ,věřím ,že se mi to nějak zpraví !!! Pa Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emili, krásna farba tulipánov a na Vianoce si mala všetko úžasne naaranžované.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nadhera, ty tulipany jsou uzasne! No a "druhe kolo" vanoc take senzacni;) Zdravim, Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Emily,
    moc Tě zdravím!
    Měli jste krásně nazdobeno na Vánoce, ale už jsem ráda, že je tu jaro a s ním i ty květy :-)
    Tulipány také milujem, mám je na stole také a dokonce už raší i na zahradě :-)
    Měj se moc krásně a moc děkuji za krásný komentář u mě na blogu !

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Emilko čo dodať...tulipány sú úplne rozkošne a dokonca si ich aj nafotila suuuper. Vianoce , krásne nazdobeno, pastva pre oči. Takže Ti prajem aj na tieto sviatky pokoj a pohodu, krásne si to užij. Viem ako to je keď sú deti preč...aaach...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moja milá Emilko,Moc ráda bych Ti popřála krásně prožité Velikonoční svátky ,slunce v duši i na nebi a těším se na něco nového na Tvém blogísku..Pa Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Emilko preji ti krasne Velikonocni svatky no alespon zbytek.

    OdpovedaťOdstrániť