javascript"> Emily : Nákupy, nákupy ...

pondelok 23. septembra 2013

Nákupy, nákupy ...

Krásny podvečerný pozdrav v prvý jesenný deň prajem všetkým,

konečne som sa dostala na blog. 
Nič som nevytvorila, nemám momentálne veľa času, hoci nápadov je neúrekom. Chcem sa s vami podeliť o radosť z nákupov. 
Ženské pokolenie sa nezaprie. To sú slová môjho manžela a už aj syna.
 Nákupy, nákupy... Už dávnejšie som túžila po nápise HOME. Radšej by som uprednostnila DOMOV, no nikde na nete som ten nápis nenašla.





Tiež som o niečo málo kúskov rozšírila svoju zbierku GG. Tentokrát je to cukornička a pekná šálka na latte alebo na hocičo iné. Tá cukornička ma očarila a aby jej nebolo smutno, tak som kúpila aj nádherný hrnček s hviezdičkami.


... ten džemik je ešte z vlaňajška, možno si ešte pamätáte ...

... čučoriedkový, ešte mám niekoľko fľaštičiek, je stále vynikajúci ...

... hrnček GG s hviezdičkami ...


... palacinky sú obľúbenou pochúťkou môjho manžela ...


... dostala som niekoľko hrušiek, tak som upiekla hruškový koláč, no pravdepodobne bolo v recepte niečo vynechané, lebo vôbec "nevyrástol" ...
 
... chutný bol, no okraje prepečené a prostriedok nedopečený .....


.....







So srdečným pozdravom

Emily


10 komentárov :

  1. Milá Emilko,myslím, že všechny ty "důležité a nezbytné" maličkosti si nutně potřebovala, protože na těch tvých fotkách vypadají úžasně!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emilko, parádně jsi pořídila, udělat si radost je prostě třeba, blahopřeji k narození prvního vnoučátka - hodně zdravíčka všem, zdravím a přeji pěkný večer,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj malé drobnosti vedia urobiť veľkú radosť, nielen tie kupované ale aj vlastnoručne urobené, upečené :) nakúpila si krásne veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emilka,tie maličkosti patria k nášmu životu ja ich mám tiež doma neúrekom.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano Emilko, manžel ma pravdu, len ešte mal dodať že nam ženam stačí maličkosť pre veľké potešenie čo sa o niektorých chlapoch povedať neda :-))) Nápis je božský, aj ja po ňom túúúžim, ale ja by som radšej ako si písala ten "domov..." viac mi to pripada tu take domácke. Koláčik, možno to tak ma byť, vyzera super, mňam. Poriadila si si nádherne nákupy. Pekný deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Emilko, moc krásné nezbytnosti ..... není nad to udělat si radost .... krásné fotky ....Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Emilko,srdce mi poskočilo z té krásy!GG je skutečně krásná záležitost ikdyž jak jsem viděla výrobu byla jsem zklamaná ,jsou to jen nálepky .Budiž ale je to nádhera!Také jsem natrefila na omyly v receptech ,možná,že by to ten časopis měl uhradit! Ale na fofo to nikdo nepozná kdybys nám to neprozradila...Přeji ti pohodový a dobrý podzim,pa Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásně jsi nakoupila. Taky někdy potřebuji vyrazit na nákupy a udělat si radost.
    Krásně nafocený.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Emilko, kochám se kochám, krásně nafocenými obrázky .Nevím, co mám dříve obdivovat.
    Měj se sluníčkově IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Emily, krásne vecičky. Práve maličkosti nás robia šťastnými. Urobila si super nákup. Nech Ti tie vecičky robia radosť a zútulnia domov. Koláčik vyzerá chutne. Ja som v lete robila z hrušiek okrem kompótu výživu a veľmi chutný džemík. Prajem Ti príjemné jesenné dni.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť